środa, 30 listopada 2016

Wychodzę.

-Halo? Kto tam?
-Tu inne życie.
-Co tam, gdzie jesteś?
-Za rogiem, czekam.
-Ok, wychodzę.

Happysad - Tak mija czas

Zima za oknem, wiatr przeszywa połacie kurtek i płaszczy, a mi w sercu jesiennie. Albo wiosennie? Kolorystycznie wychodzi to różnie, bo raz jest zieloniutko, a raz tak szaro-buro jak teraz.

Niemniej. Szukam.

Ostatni czas jest czasem odkrywania zdumiewających faktów. Zatykając otwarte przestrzenie w moim sercu, zapominałam o tym co najważniejsze. Zapominałam o tych, którzy byli zawsze ze mną, którzy są od 5 lat, 4... I tak rzadko się ich docenia.
I są, nie odchodzą, sprzeczają się i wracają z tolerancją i uśmiechem.

Szukać, szukam. Nie tak natarczywie już. Na pewno nie chwilowo ludzi, a motywacji do zmiany tego co już zostało w jakiejś nostalgicznej całości.

Czas to zmienić!

Dziś krótko, ale z moimi ulubionymi, najlepszymi Loesje.
Szukam nie tylko dobrych ludzi, ale motywacji do zmian, a także czegoś co znów podsumuje jakiś kolejny czas.. To jedne ( tak serio to wiele ) z nich:





Wystarczy - byle dobra!


 Jakoś tak. Na pewno w środy murowane 12 h.
To, że są mieszane nie oznacza, że są gorsze.
Im potrzeba ludzi, którzy je zaakceptują w całej ich niedoskonałości i nie będą wybiórczy.
Jestem pingwinem?


Y - zdecydownie


Nigdy. ;)


 Mi tak, a Tobie?

Bardzo na czasie.


Z racji, że jest środa, a ja od 8 siedzę na uczelni, zostało mi około 5 godzin snu. 
Mogę powiedzieć tyle.
Bądźmy dla siebie dobrzy. Nie bójmy się swojego zdania, a nawiązując do ostatniego.
Bierzmy na klatę to za co jesteśmy zobowiązani brać odpowiedzialność.
Nie zrzucajmy winy na innych.
Jeśli podejmujemy się spełniania jakiejś roli- spełniajmy ją w całej swej okazałości, a nie tylko od czasu do czasu, gdy jest nam to na rękę.

Bądźmy odważni i nie bójmy się zdania innych, bo tylko Ty jesteś Panem siebie.
 To od Ciebie zależy, czy spieprzysz swoje życie, czy uczynisz je pasmem doskonałych przygód.

Ja wybrałam przygodę i nie zawsze jest dobrze. Ale wiem, że jest jest to lepszy wybór niż spieprzenie tego co ma się jedynie jedno!

A Ty ?
Jak wybierzesz ?

Mickey Valen - Meet Me

Tylko pozytywnie. :)

Klikaj w czerwone linki :)




Nie spieprz tego, a ja biorę swoje życie ponownie w ręce i biorę się do roboty.
Będzie dobrze. :)


Dobranoc.

Jestem tu gdzie jestem i nie spieprzę tego.

8 komentarzy:

  1. Świetne ! Jestem dumna! Trzymam kciuki za dalszy ciąg Daria <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo artystyczny post :) Bardzo podoba mi się taki format, wręcz chcę więcej !
    Połykam twe litery jak dzika kuna jadąca hulajnogą po mokrym trawniku :S Nie poddawaj się. Nie łatwo cię rozgryźć nawet znając Cię dlatego lubię dowiadywać się o Tobie stąd. ☮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! :D
      Nienawidzę opcji anonimowego dodawania komentarzy, ale cóż zrobić.
      Muszę Cię mega dobrze znać skoro wiesz, że uwielbiam "dzikie kuny", ale ta hulajnoga mnie rozwaliła na całego! Dzięki! Dobrego wieczoru :)

      Usuń
  3. Nieźle dobrane cytaty prócz jednego - tego o stereotypach. Stereotyp to po prostu wzorzec, ni dobry, ni zły. Po prostu wzorzec. ;)
    Mimo wszystko teskt dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ������

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Przytocze "Stereotypy to wzorce jak nie myśleć" sugeruje więc, że stereotypy są źle. Jednak stereotyp to uproszczenie myślowe. A to, że bywają też negatywne, to inna sprawa.
      Wyjasnione? Tak? To dobrze ;)

      Usuń
    2. Ah tak. :) Zgadzam się z tym jak najbardziej.
      Wrzucając to miałam na myśli konkretnie właśnie te złe stereotypy. :)
      Ale dziękuję za wyjaśnienie dla tych, którzy zastanawiają się co mam na myśli. :) Dobrego wieczoru!

      Usuń