wtorek, 23 grudnia 2014

HOŁ HOŁ HOŁ

Cześć! Witam! Dzień dobry!

Nawet nie wiecie jak wiele chciałabym tu napisać, jak porozmyślać i podzielić się tym z Wami, Tobą i Tobą i nimi ale taki los córki, że trzeba biegać, pomagać, gotować... Córki - wiecie jak jest!


Mam tak wiele myśli odnośnie świąt, tych przygotowań i wszystkiego. Może uda się napisać coś na telefonie, szczerze mówiąc nigdy nie próbowałam, ale jak znajdę czas spróbuję się jakoś odnaleźć. Obiecuję :)

Zatem! W hałasie, niepokoju i spokoju zarazem, przedświątecznych przygotowań, pakowania i innych tego typu zadań chciałabym na samym początku podziękować za to, że jesteście. :)

Dziękuję, że czytacie to co piszę, że otwieracie swoje umysły i dusze na to co tutaj ode mnie otrzymujecie, że chcecie aby to do Was trafiało. Dziękuję każdej opinii wydanej spod Waszych palców w postaci komentarza bądź ustnej uwagi wymienionej przy okazji rozmowy.
Dziękuję, że jest Was już tyle. Dla mnie prawie 200 lajkerów na fanpage i tutaj ponad 350 odwiedzin na poście to sukces bo nigdy się na taką oglądalność nie nastawiłam :)

Teraz uwaga! Życzę czego nie za bardzo lubię robić bo się strasznie krępuję ( tak ja się też krępuję ).
ZATEM:
Życzę spokojnych i wesołych świąt. Atmosfery, ciepłej, pełnej wsparcia i wzajemnego oddania
wśród rodziny. Szczerze przełamanych opłatków i dużo prawdziwych uśmiechów.
ŻEBY PADAŁ ŚNIEG ( te życzenia składam też sobie ). Karpia bez ości, dobrych pierożków i innych smakołyków mniam! I to co misie lubią najbardziej - TRAFIONYCH PREZENTÓW i mało batów od Mikołaja. :)

A na Nowy Rok pożyczę następnym razem :)

Musze uciekać bo woooo co się dzieje! Trzeba robić. :)
Zachęcam do podrzucania tematów o których chcielibyście poczytać. :)
Bo szczerze mnie najbardziej trapi wredota i nieszczerość ludzi a tak to uważam, że życie jest ok! Ale dziś nie o tym. :)


WSZYSTKIEGO DOBREGO KOCHANI :*
POZDROWIENIA :)




bobmałka Aspy
AspazjaNawrotPhotography

My z Fifim na dobre zakończenie !
Pozdrawiamy i całujemy!


WESOŁYCH ŚWIĄT!

2 komentarze: