wtorek, 9 kwietnia 2013

nie narzekam, no.

I tak będę skakać po tapczanie
I nigdy szare życie mnie nie złamie
Na podłodze leżą klocki rozsypane
Ja poukładam je.


Tak się zrobiło no.
Sobie tak myślę całodniowo. I wymyśliłam a raczej upewniłam się w tym, że chciałabym by ludzie z którymi mam kontakt bliższy czy dalszy, mówili co im nie pasuje w danym momencie. Wiecie jakie życie byłoby wtedy łatwiejsze. I żeby mówili sobie to co do siebie czują tak prosto z mostu ( oczywiście niech zachowują te wszystkie podchody ale nie na długo ), niech będą szczęśliwi, żyją ew. się rozejdą albo ostatecznie umrą oboje w tej samej minucie na zawał ze wspólnym łóżku. Piękna śmierć mimo wszystko no nie ??
Ah ah ah.
Mimo wszystko to i tak tylko takie głupkowate pieprzenie. I tak dobrze wiemy, że gdyby takich sytuacji jakie są nie było to byłoby cholernie nudno i komputery, tablety czy cokolwiek innego, cywilizowanego nie wypełniłoby tej pustki po odjęciu tych podstawowych podstaw wszystkiego dzięki czemu, pod kwestią czasu jest fajniej.
Na serio.

Mimo wszystko proszę o wyrozumiałość. Mam tylko rocznikowe 16 lat i jestem tak zbudowana, że potrzebuję się tym dzielić tu. Chore, no ale cóż, to jest właśnie jedna z moich indywidualnych podstawowych podstaw funkcjonowania.

Ej. Odezwij się. 
Normalnie tak. 
Coś czuję, że lubisz rozmawiać tak samo jak ja i że sprawia Ci to dużo radości.
Miło by było, wiesz ?


A tak to jest okej. 
I chyba nic poza. 
Sunę z dnia na dzień i nawet z autobusami mi idzie coraz lepiej.


Drogi czytelniku. Jeśli tu po raz kolejny trafiłeś, proszę Cię o krótką opinie. Chociażby jedynym słowem.
Chciałabym robić coś więcej ale potrzebują wiedzieć, ilu osobom tak realnie to jest naprawdę potrzebne.
Na serio. Proszę i z góry dziękuję. :)

3. a tu miejsce dla Ciebie. :) przecież każdy z nas jest inny. :)


Pozdrawiam.
Serio, pozdrawiam. 

WIOSNO!? 

10 komentarzy:

  1. Zacznij od siebie z tą szczerością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczera anonimie i nigdy nie mówię anonimowo jeśli coś mi w kimś nie pasuje. Skoro jesteś takim cwaniakiem to przyznaj się jak naprawdę masz na imie a nie ukrywasz się pod znakiem zapytania. Możemy porozmawiać. Jeśli nie to ewidentnie jesteś zakłamanym idiotą który pieprzy bez uargumentowania swojego stanowiska :)
      Mam nadzieję, że zrozumiałeś/łaś.

      Usuń
    2. a jeśli mylisz szczerość z chamstwem to już masz konkretniejszy problem oprócz tego, że jesteś cienki. :)

      Usuń
    3. Najważniejsze żeby krytyka była konstruktywna. A tak poza tym dwulicowi faceci są do bani.

      Usuń
  2. tak bradzo dziekuje. Dajesz mi niezłego kopa i natchnienie, i siłe... a to chyba najwazniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu jeszcze do tych moich wypocin u góry:
      3.http://www.youtube.com/watch?v=0SEg695ce3k
      cały czas łazi mi to po głowie.

      Usuń
  3. nie no ja Cię proszę zutylizuj to zdj !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy jesteście kozacy, bo anonimowi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dajesz dalej jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń