piątek, 29 marca 2013

hej ho! to ja!


NO I CO JA MAM POWIEDZIEĆ ?

No ej. Mam taką siekę w głowie. Jest ona taka strasznie pozytywna. Ale co sieka to sieka.
W sumie to przecież z tego słynę. Z wielu niepoukładanych myśli, rozrzuconych po różnych zakamarkach mojej głowy i spiętych mięśni. Ze 100 ekstrawaganckich pomysłów na minutę, które nie zawsze są najmądrzejsze na świecie czy chociażby w najbliższej okolicy. Z ubierania wszystkiego w słowa. Nie zawsze te najlepsze, bo po prostu czasem wystarczą te najprostsze. Niesienia pomocy, nie zawsze tej na najwyższym poziomie ale zawsze jakiejś. Z nieumiejętności pozowania do aparatu, zazdroszczę wszystkim którzy to umieją - to takie stresujące. 
Z nieogarnionej mimiki, od pewnego czasu, dużej wrażliwości na wszystko a przede wszystkim na zło i smutne historie. Z zamiłowania do harcerstwa. Z wielkiego serca i coraz twardszego dupska.

Daję radę. Jestem sobą. 
To jest najważniejsze.
Ty też bądź.
Jednakże. Sieka dalej zostaje w mojej głowie.

Ciekawe do kiedy znów będzie tak super.




Tak ponadto to mam coraz piękniejszy pokój pod słońcem, kochanego kuzyna i w ogóle.
Kochaną Dagmarę, Sylwię, Ankę i inne babeczki. Facetków też mam swoich kochanych - przykładowo - tych z biedromki. No nawet tych z włóczęg i smsów bramkowych :)

Lubię to i lubię wszystko!

Otwieram swojego wędrownika, kolejny cel. :)



3 komentarze:

  1. Pozdrowienia z Mazowsza <3

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna w końcu przyjdzie i sieka zniknie .Zdrowych Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń