czwartek, 21 czerwca 2012

tyś widzioł.

                   
                           Aga, która dawno o to prosiła                                    Pidżama party.


 Kursy 2012r.

Olgowe i moje pagony.


Wakacje czuć mimo, że pogoda tego nie okazuje. Jest elegancko. Odpoczywam.
Taki urlop przed wakacjami. Spowodowany ciągnącym się już 3 tygodnie kaszlem.
Nie rozumiem ile mozna się dusić, tak bezcelowo. LOL.
I wspominam wszystkie mega wiksiarskie wyjazdy z ZHP. Czernicę '09, zimowisko w Benicach.. A najbardziej to te jajcarskie kursy na których człowiek tak bardzo przywiązuje się do ludzi w ciągu tygodnia. Czy nawet kilku dni. Masakra.
Generalnie to od wstępu chcę:
Podziękować wszystkim, którzy uczestniczyli ze mną w takich wyjazdach i kursach. Mega pozytywne wspomnienia z Wami mega pozytywnymi ludziami. LOL ;*
i wiksiarskimi zdjęciami. :D

W pokoju rozbrzmiewa beton jakiego było mi mało.
http://www.youtube.com/watch?v=LIDwgpBh0Aw&feature=g-music
Generalnie stęskniłam się za dziwnymi akcjami odpieprzanymi w letnie wieczory, może nawet noce w towarzystwie zwiksowanych osób. Za ciepełkiem, ale nie takim mega duszącym.
Ogólnie brakuje mi od jakiegoś czasu lekkości czynów i podejmowania się bezmyślnych, końcowo zajebistych akcji.

Ale ciesze się.
Mam przy sobie fantastycznych ludzi. Z problemami i z radościami.
Ze swoimi przyzwyczajeniami, które każdy toleruje bądź stara się tolerować.
Wyrozumiałych. Takich którzy są ludźmi w towarzystwie ludzi.
Wielbię Was.

Dobrze, że jesteście. Wy wszyscy z większości.




                                


3 komentarze: