środa, 4 kwietnia 2012

stwierdzam

Witam państwa serdecznie.

Od razu wiedziałam, że ono się tutaj znajdzie.
Geralt Piękniewskich. Na zamówienie
Po konkursowe.

Stwierdzam biedę. Niedługo chyba zasięgnę zdjęć z fejsa czy coś, żeby notki nie zostały same ze suchymi anegdotkami bez foto. Uuuuuuuuuu. Tak być nie może.
 Co jest ? Jest OK.
Stwierdzam wolne. Stwierdzam odpoczynek.
Czas na wzięcie głębszego oddechu, kilku przemyśleń i takich rzeczy żeby po świętach wrócić z nowym pałerem w dupie, który napędza do robienia wszystkiego.
Oprócz zmęczenia fizycznego, reszta się trzyma i czuję się nie najgorzej. Bo braku motywacji i chęci nie ma. I tak ma być.
Daję radę. Bez Twojego gadania. Nie jest mi potrzebne. Teoretycznie w ostatnim czasie usiłowałam unikać go jak wiatru który rozwala mi nieustannie włosy. Prowokacje wyszły. Tak ma być. Miejsce nie zostało puste.
Kula się. Stwierdzam wojnę. Między tym co było, tym co chce być i tym co będzie.
Stwierdzam zmiany na obszarze mniejszym niż zwykle, które mogą wpłynąć na wszystko.
Mimo, że stwierdzam wojnę to jej nie ma. Toczy się powoli, w zacisznym kącie świadomości nieodkopywanej przez niedługi czas, która zaszła kurzem.
Nie wiadomo która z trzech stron wygrwa. Jestem pewna, że nie obejdzie się bez kilku sukcesów którym towarzyszyć będa potknięcia na skalę światową.
Nie może być tak samo.
Zamykam się. Chyba, że zamknęłam się już całkowicie. " Niektóre okazje Duduś, mogą Ci przejść tak o... koło nosa a potem będzie jeszcze większy żal."

-Iść do lasu    
-Wyspać się
-Odpocząć    
-Przemysleć
-Zakończyć
-Rozpocząć
-Trwać dalej
-Stwierdzać, bo to chyba wychodzi mi najlepiej
-Zdać do końca kwietnia
-Napisać
-Inne

Krótki spis przyszłych wydarzeń.
Wiem, że nic nie wiesz. Za to ja dobrze wiem, że wiem. I to się liczy.
Tak stwierdzam.

Pozdrawiam, wszystkich którzy nie wiedzą co w trawie piszczy. Wam też się nalezy trochę pozdrowień.
i Tobie i Tobie.


Padam krzyżem.
http://www.youtube.com/watch?v=xbDI_pxD_y0&feature=relmfu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz