środa, 25 stycznia 2012

metal w K6.

Jest kolorowo, śniegu nie ma, ja we wyrze, jestem chora, teraz przy kompie, myślę co ktoś myśli i generalnie obalam kolejny pomysł destrukcji świata.


Węglow. Z gaciami.
pozdrawiamy właściciela :D 

Węglow pedobear.

 UuUuUu. Słit focia na fejsbuka tyle, że Dejwid ma Parkinsona i trzęsie mu się łapsko.


Radykalne żywienie pięć posiłków dziennie.

Masz ziom tak samo zryty beret jak ja ? Że to jaki masz humor każdy powinien rozszyfrować za pomoca muzyki której słuchasz. Na którą masz ochotę. Albo co jesz? Albo jak śpisz.
Może płaczesz jak zabijesz muchę ? Wiesz. Ja tego lata zabiłam mało much. Nie miałam czasu na wymyślanie sobie kolejnych problemów. Zimą nie mam czego zabijać. A i tak niby cierpię na niedobór czasu, ciepła i zdrowia.
Praktyczne zaniedbanie butelki z herbatą do szkoły powoduje pleśń. Herbata po 1,5 dnia zrobi się zielona i zacznie śmierdzieć A Ty wylejesz ją do zlewu z lekkimi nudnościami jesli nie jesteś hardcorem i nie wytrzymasz tego zapachu a butelke albo wyparzysz wrzątkiem albo wyrzucisz do kosza.

Wszystko ma swój koniec ziom. Nie zdajesz sobie nawet sprawy z tego jak szybko wszystko mija. Jak chwile przeciekają Ci między palcami. Jak szybko chcesz być dorosły. Jak szybko jesteś dorosły. Jak szybko robisz się stary i jak szybko umierasz. I już Cię nie ma. A jesli byłeś powszechnie szanowanym czy lubianym człowiekiem, to nawet nie zdajesz sobie sprawy jak szybko większośc ludzi o Tobie zapomni.
Ba. Przecież niektórzy zapominają o Tobie już podczas Twojego zywota. Więc co za różnica.

Nie mam teraz takich strasznych przeczuć jakoby mnie system całości omijał. Jest w sam raz tak to ujmę i wiem ze nie byłam nigdy sama.


Kilka rzeczy trzeba zmienić. Ale to małymi kroczkami. Tak żeby się nie zasapać. Z pasywnością.
I muszę nauczyć się jeszcze lepiej roszyfrowywać ludzi.

Pozdrawiam wszystko co się rusza i zyje i co kiedyś umrze :)
Tymczasem powracam do wyrka. :)

I zostawiam :

Może jeszcze się kiedyś odezwę jak to całe ACTA nie zrujnuje mi internetowego świata :D

1 komentarz:

  1. zakochałam się w utworze! ♥_♥
    / olga sz.

    OdpowiedzUsuń