poniedziałek, 12 grudnia 2011

aj em banana!

Sklejka zdjęc każdego z innej parafii. Czy Tobie też zamarza mózg ?


 Idealna zabawka na lekcję chemii.

 Najzajebistrza smakowa bomba kaloryczna. Ale dobra.

 Ania, ja i Rogal. Rogal, ja i Ania.

Nie mogę uwierzyć w jesienne możliwości tego mojego zdziadziałego cyber-shot'a.


Mrozi mi mózg. Aj em bananananananananana pałer. AJ EM BANANANANA!

Wcale a wcale nie wiem nawet po co tutaj przyszłam. Zapewne oświadczyć że zostało jeszcze trochę do świąt, że musze zrobić spis tego co komu dam, spisać zamówienie na koraliki, może trochę ponarzekać i zminimalizować wady tego świata. Zresztą, zawsze tak jest.
W sumie to szczerze mówiąc. Nie ma co narzekać. Wczoraj zamównienie na koszulkę z Demlandu zostało wysłane i po świętach będę się nią lansić na dzielni. Ja natomiast muszę zrobić zapas biżuterii drewnianej i skarpetek dla osób które je ode mnie dostaną.
Zaczyna się okres świąteczno-przedwigilijno-prezentowo-lataniowy-noworoczny. Chore życzenia które mają drugie dno. Kolorowe rekalmy, przeceny, kolejki... Bla bla bla. Święta nie sa takie jak kiedyś. Bo są coraz gorsze.
W szkole, totalna padaka. Każdy chodzi tak przymulony że to koniec, ławki w szatniach są wygodne. Tym bardziej jak sie na nich śpi dwie godziny basenowe.
Ludzie to mega szity. Takie ze oja*%^&$. Fałszywe, egoistyczne, zaborcze, bezduszne pajace. Nie widzę w ludziach nic. Niektórych. Ludzie się nie zmieniają. Ludzie rodzą się ze wszystkimi cechami naraz. Uaktywniają je co jakiś czas albo chowają. Nie pisze tego bo mam powód. Pisze bo nie ma powodu, ani chęci ani pomysłu na nic innego. Po prostu to nurtuje mnie najbardziej.
Usiądź, i pomyśl kim tak naprawdę jesteś, po co jesteś, dla kogo, co robisz.

NIE BĄDŹ PAJACEM. ;D
Lajnisj se ciastko, ciesz papę kiedy tylko możesz i nie łudź się, że będzie tak jak chcesz. Możesz dostać jedynie namiastkę tego o czym marzysz.

Pozdrawiam i pozdrawiam.
Stwierdzam że będę pozdrawiać ogółowo bo po dodaniu jakiegokolwiek posta mam tysiąc wiadomości z wyrzutem " ułeeeeeeeeeeeee nie pozdrowiłaś mnie O.O"
Każdy wie kogo pozdrawiam itepe.
+ dziękuję Pankowej że mi przypomniała o tym szicie do napisaniaa z polskiego. A ja dodaje ze mamy do zrobienia niemca ale z p.PF można wszystko^^

http://www.youtube.com/watch?v=vSkb0kDacjs

Ciekawe czy nam te zdjęcia wyjdą. ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz