niedziela, 16 października 2011

weź przestań!

Więc. Wrzucam notkę z nasamamympoczątkowym nawałem zdjęć. Które mimo obleśnej jakości kocham.

Na początku. Nasze dwa jedyne zdjęcia najgorszej jakości z Free Hugs.
 Martynka i Luki.
 Luki, ja i nasze prześwietlone plakaty z kradzionym markerem.

Ankowe, aparatnicze zdjęcia. Czyli perypetie ŚpitalniakoKubiaka
 Tendencja do rycia w moich blekotach objawia się każdej lasce kiedy widzi to pudło wypchane koralikami.
 Fejs palm na muzyce.
 Schodzy ( ? )
 Słit focia w kiblu szkolnym musi być.
 2 słit focia w kiblu szkolnym musi być.
 Nie rób mi zdjęć. ale zrób zdjęcie jablka tak żeby mnie też było widać.

Moje kochane, leszczyńskie chłopaki. Z serii szisza haszysz i dupeczki
 -masz wodę w kolanie? bo ja mam cukier w kostkach.
 prooooooooooosimy. ( Erni chyba nie zczaił pasji robenia miny na zbitego psiaka)
 Łoo. Gangsta.
 Powiedzmy, że na poważnie.
 Ernest. Mniam :D
 Z rączki. Chociaż zdjęcie Erniego było udane najbardziej
Znalałam kiedyś gdzieś.!



Ej. Takiego spamu zdjęć chyba jeszcze nie miałam.
Jestem w trakcie realicowania wielu  planów, zamierzeń i postanowień. Ze wszystkim ruszam do przodu.
W przerwach spędzając noce na chatroulette z Anką do 5:30 nie mogąc potem odprowadzić owej laszony do drzwi bądź kiwaniu się po pkp z leszniakami i ich drużyną. ;)

Ludzie lubią mnie wkręcać. Każdy wie o co chodzi. Może po części bardziej moze po części mniej. Pozdrawiam chłopaki. :D

Ogólnie to denszę sobie i klepię w rytm Beatles'ów i aż mnie rwie. Moze wyskocze przez okno.
Zależy.
Kiedyś wpadnę na taki pomysł. i wyskoczę z parapetu wprost na nieposprzątany trawnik.
I pójdę na spacer dookoła Polski wrócę od strony Afryki z Eskimosem pod pachą. A za nami przybiegnie grupka mużyńskich dzieci które okażą się moim kuzynostwem które dostałam w spadku po dyktatorze Chin.
Natomiast Niemcy napiszą o mnie 3 tysiące wierszy które opublikują w gazecie dla kowali i mleczarzy.

Taki mam skręcony świat. Niczym loki Moniki. Co pozwala na to iż zakochuję się w długowłosych wokalistach. http://www.youtube.com/watch?v=y_WxsL5q3I4&NR=1 . A nastepnie biegam po pokoju zrzucając z siebie szalik który wpada na podłogę w kuchni będącej 3 pokoje dalej. A ostatecznie rozmaiwam z Turkami mówiącymi mi o mojej ekscelencji. O!

Doobra. Pieprzę dziś konkretnie nie od rzeczy. Ale to przez pogodę. Która ciepłymi promieniami zimnego Słońca ogrzewa zamrznięte palce zaciśnięte nerwowo na długopisie z kokardą na czubku głowy.

A tak na serio. Lubię ludzi. Każdy konkakt z człowiekiem sprawa mi ogromną radość i zawsze cieszę się gdy widzę uśmiech na czyjejś twarzy po rozmowie ze mną. Bardzo mnie to podnosi ma duchu. A jakże.
Taka czuła jestem !

Jeszcze trochę ! Wbijam do Leszna Ernest ! I oglądamy zieloną milę, titanic, pasję i inne filmy ( może dirty dancing ? )

Pozdraiwam tu i teraz. :
-Emilię <-- zdrowiej! :*
-Dominika G. <-- O Ciebie kuzyn chodzi. mam nadzieję że się nie przestraszyłeś tym co przeczytałeś.
-Jacha 1. Leszno <-- Zapuścisz te kłaki
-Jacha 2. Leśna
-Błażeja
-Martynkę, Luki, Ciapę
-Ludzi których przytulałam na akcji free hugs Krotoszyn
-Ankę Leszno <-- :*
-Ankę Osusz <-- jesteśmy naprawdę mega posrane z tą kamerką.
- i wieeeeeeele innych ludzi

Kocham Was !
Do poczytania kiedyś tam !
I pamiętajcie żeby dużo się przytulać bo przeziębienie szybko łapie !

The Beatles <-- bogowie!
http://www.youtube.com/watch?v=hZAxBxCH2Oc&NR=1

EDIT!


Pozdrawiam też Ernesta który bardzo cały ciągle czas i często dopomina się o pozdrowienia! Masz ;)

1 komentarz: