wtorek, 21 czerwca 2011

Żeby była tęcza najpierw musi być deszcz.

Emiliowy ornament na mojej ścianie ze zdjęciami, cytatami, podpisami i podobnymi rzeczami :


Początek.

Tak jakoś w trakcie. 

 I prawie finisz.

I coś innego : 
 
 Plakietka która miała trafić do Czochera ale nadal jest u mnie.
 Między nimi jest chemia.

PKP'owy dodruk : 
 Stasik. Dodałam to zdjęcie drugi raz bo jest świetne. 

 yyy... mleko ? 

No i kiedyśtam biwakowo :
Pat. i Duduś. 

Jaś. 

Roznosi mnie jak nic. Bez jaj. Ta pogoda tak na mnie wpływa. Mimo iż jest zimniej niz zwykle to jest bardzo sympatycznie. :D
Jutro oficjalnie koniec roku szkolnego. Co jeszcze bardziej wbija mi na psychikę. Ogólnie jest fantastycznie dobrze i stwierdzam, że ma być tak jak jest jak najdłużej. :D
Jeszcze jak sobie pomyślę o zapowiadających się wakacjach to jest jakiś kosmos.


Wiatr wpadł przez otwarte na oścież okno.
Zapachniało letnim, orzeźwiającym deszczem.
Wyjrzała na ulicę i zobaczyła krzątających się ludzi po chodzniku uciekających przed lekką mżawką, która zaraz potem przerodziła się w ulewę.
Kilka razy błysnęło i zagrzmiało.
Mimo wszystkich próźb by zamykać okna podczas burzy,
Ona siedziała tymczasem z giatrą na kolanach rozłożona na parapecie i spoglądała na wszystko co było wookoło.
Lubiła ten stan. Tym bardziej gdy zbliżał się zmierzch.
Nabrała w płuca powietrza i głęboko odetchnęła.
Było jej dobrze. Już od jakiegoś czasu nie czuła się tak wolna.
Po prostu. Chciała by to trwało jak najdłużej.
A potem była już tylko tęcza.  


Także moja inwencja. :)
Jutro koniec roku. I zaczynają się w pełni zajęte wakacje.
Góry, jezioro,góry.

Pozdrawiam. :)

posłuchaj bum bidi baj baj :D

4 komentarze:

  1. Jak zwykle genialnie. I ornamentowe dzieło wyszło pięknie ! Czarna farba jest wszędzie. Ale kit. Ważne, że się udało. I bum. Jest notka! Buziak. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. orzeźwiającym* (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna piosenka. Piekne malowidła.
    Cudowne, wspaniałe, świetne, cudowne, jedyne, niepowtarzalne, ulubione, jedyne, ulubione, świetne, niepowtarzalne, ZADRZEBISDE :D

    OdpowiedzUsuń