sobota, 7 maja 2011

ułooouuu

Szpan we wsi.

Moje klucze które się zchowały za moim zapasowym laczkiem którym poganiam sąsiadów.

a miało wyjść kororowe.

Zawsze myślałam, że po chemi wyglądam jak nołlajf. A jednak !


Mam niezmierną chęć posłuchania ludzi mówiących o wszytskim i zadających nurtujące  pytania na które mam niezmierną ochotę odpowiedzieć. Może sama znalazłabym się w gronie chcących zadać mi pytanie aby otrzymać bezpośrednią, pełną filozofii odpowiedź?
Stwierdzam, że dzień bez jutubowego suchara to nie jest dobry dzień! Kto rozbawi niczym bigos, ekologiczna dziewczyna czy bogini seksu?
Niczym Bear Grylls ( w jeszcze efektowniejszym wydaniu niż on ) wbijam na Helelele. i wchodzę za szafki z miotłą, obcować z pająkami. I jest dobrze! Bo staje się bohaterką i pogromcą małych długo-iluśtam-nogich stworzeń.
Rozlewanie wosku i zadymianie pokoju to też całkiem sympatyczna sprawa... Tyle ze jesli dym staje się powoli uciążliwy, trudno go potem wytepić bo osiada się na wszystkim i unosi do górypod wpływem gęstego, ciepłego powietrza.
Mam teraz tak specyficzne poczucie humoru, że to jest jakaś rozkmina! Tak czy siak, nikt nie rozumie skąd w mojej głowie takie rzeczy i pomysły. " Bo każdy to gangster i Osama robi wojnę w niebie. Dlatego śnieg w maju. Ale on i tak żyje. "

Jest to coś. Czyli. Jest maj. Znów jest ładna pogoda. Licealiści mają leserstwo dzięki biednym maturzystom. Pytam się więc? Dlaczego gimnazjum też chodzi do szkoły skoro nie powinno? ( :D ) Jest godzina 23:37 ( właśnie teraz to piszę ). Jest 7. Jest sobota. ale za 22 minuty ( bo teraz już jest 38 ) będzie niedziela. I będzie kolejny dzień rozkmin.

Pozdrawiam:
ekipę chcących być pozdrowionymi.
z wyszczególnieniem na tych niechcących : Patrasa i Ponczka. Wy to macie zasięg z tymi białymi plamami na moich spodniach wiecie ?
Mario i jego gigant kapcie. I Jabola i jego znikające klapki.
+ pozdrowienia dla : Master of awesomeness,mistrza ,króla ,pana i kata ,którego ( ponoć ) kocham najbardziej na świecie.

Jest lepiej. Lepiej niż było. Już wiem, że rozczulanie sie, nic mi nie da. "Działaj albo to zakończ."
Jest 23:45 ! wyrobiłam się !

"Nie szukaj wszystkiego, bo wszystko możesz stracić."

3 komentarze:

  1. Duduś!!! Mój kochany; ** dzisiaj nic nie Czaje ludzie zryli mi banie a ja już mam dość i więcej nie mogę idę dalej przez ta nędzna drogę a ty idź swa własną drużka i raz po raz rusz makówką; ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Duduś a jaa?!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kimkolwiek jesteś... Pozdrawiam Cię !

    OdpowiedzUsuń