wtorek, 3 maja 2011

no i co to ma być ?

Biwakowo ! :)
bu.
dużo by tu mówić.

Duduś umie !

Jakaś część kopytków.

"niewidzialne ręce" [czyt. matka Duduś i jej dziatki :D ]

nowy mąż i Łukasz. 

Jankes który nigdy w życiu nie widział szczotki do włosów.

Z mojego synusia będą ludzie !

  
 Także. Dziękować Wam za biwak. Było ekstremalnie ostro i liczy się to że z Wami :)

 -*/**/*/-*/*-/*--/**/-**/--**/*//-*-/**/*/-**/-*--//-/*-/-*-//-***/*-/*-*/-**/--**/---//***/--**/*-/*-*/*--*/**/*-//--/-*/*-//**-/-*-*/--**/**-/-*-*/**/*-//    (Mors dla chcących)

Poza tym sporządziłam listę rzeczy które ostatnio mnie doporwadzają do szału...  

-Wkurza mnie śnieg w maju.
-Wkurza mnie to ,że 4 zdjęcia z biwaku nie chcą mi się otworzyć.
-Wkurza mnie to ,że wszystko ma prawo realnego zaistnienia, nie wychodzi.
-Wkurza mnie ta szara, zwykła rzeczywistość,
mimo że niekiedy jest kolorowa w większości okazuje się zwykłą monotonią. 
-Wkurza mnie to ,że zawsze wszystko się spieprzy.
-Wkurzają mnie reklamy z youtube. 
-Wkurza mnie to ,że moje baterie do aparatu rozładowywują się po kilkunastu zrobiontych zdjęciach.
-Wkurza mnie szkoła. A to chyba normalne...
-Wkurza mnie nadmiar rzeczy które mi narzucono...
-W sumie... To wkurza mnie wszystko.

Zryta bania, brak jakiegokolwiek czucia, nieumiejętność... Fajnie, że każdy mnie niszczy.

Pozdrawiam Jankesa i Martynę bo to jakoś dzięki Wam idzie. :)
http://www.youtube.com/watch?v=7SeQPjvo_VU

Bless ya !

2 komentarze:

  1. ej! Jankes był wtedy uczesany! przeze mnie. ;D
    Karola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam :D
    Powiem Ci że... widac. :D ;*
    Duduś.

    OdpowiedzUsuń