piątek, 13 maja 2011

konspira.

Witaj drogi widzu i komentatorze tego jakże kolejnego posta !

Jest PKP, jest fotka z rączki, są manieczki.

Siema Szefie !
Ale nie. Bo ja chce. Bo to mój jedyny mężczyzna, którego dosiadam. Bo to mój rower. 



Konspirujemy z Emilią.
Lubimy spontaniczne wyprawy w nieznane, konspiracyjne miejsca  Tyle że problem jest tutaj... Czy PKP to konspiracyjne miejsce ? Może... Dla par obściskujących się niemal publicznie w zakątkach tego jakże wspaniałego otoczenia pociągów. To może dla nich konspira. Dla mnie PKP to i tak PKP, czyli miejsce... Płaczu ( pozdrawiam Leszno :) ) i śmiechu (pozdrawiam KOPYTKÓW :) )
W ogóle to co jak co ale strasznie lubimy z Emilią błądzić po mieście i nie po mieście i spotykać wszystkich znajomych.
Tak poza tym to... Lubię mój rower chociaż dzisiaj go i tak prowadziłam wręcz cały czas. I tak go lubię. Nie wiem czy Emilia go lubi ale ja go lubię.
I lubimy robić słit fotki telefonem.. Tak z rączki.. O !  Bardzo to lubimy. Z Emilią. :D

zacytuję sobię tak z dziebka i z drobnymi zmianami :D
"...spotykają rycerza na sym wiernym rumaku - rowerze, syna o blond włosach i zielonym ubiorze."
Chyba najciekawsza niespodziewanka dnia dzisiejszego.

Pozdrawiam Emilię... Z wyszczególnieniem na Emilię.
Pozdrawiam Mrówę... Z wyszczególnieniem na Mrówę.
Pozdrawiam Mario... Z wyszczególnieniem na Mario.
Pozdrawiam Martynę K... Z wyszczególnieniem na Marynę K.
Pozdrawiam Kopytko... Z wyszczególlnieiem na Kopytko.
Pozdrawiam Dżi... Z wyszczegolnieniem na Dżi.
Pozdrawiam Jankesa... Z wyszczególnieneim na Jankesa.
Pozdrawiam Karolinę... Z wyszczególnieniem na Karolinę.
I pozdrawiam wszystkich chcących być pozdrowionymi.

Mój limit na posty w maju się wyczerpał... Będę patriotyczna dla liczby 3 i niech trójka pozostanie trójką przy nazwie miesiąca "maj" :)

Że jutro warsztaty z lin, a potem spać. :D
Bless ya :D

1 komentarz:

  1. Niekiedy. ale jak się chce. to można!
    Niespodziewana niespodzianka tej wyprawy okazała się jej zgoła najciekawszym elementem. :D
    Panna Z Zajebistą Bluzą ma rację.
    See ya. ;*

    OdpowiedzUsuń