poniedziałek, 4 kwietnia 2011

apf...

Uznałam, że ostatnio dawno nie było posta ze zlepkiem zdjęć i końcowym fizoloficznym podsumowaniem :D









Stefan i łapsko Moni.

Ha ! A ja mam bycze truskawki z NETTO. :D  
Biwak. Iście było. :)

Mam długie włosy które są włosami Agi :D

No. 

Co Ty na to tato Karolu ? Dam im paluszki. 

Striptiz w parku. Duduś w sukience O.O         




Mam w planach napisać książkę ale kompletnie nie wiem na jaki temat. Jeśli miałabym napisać cokolwiek ksiązko podobnego to byłaby to pewnie księga 333-stronnicowa i w każdym rozdziele byłby opisany inny temat. Bo w sumie nie mam pomysłu na pisanie o jednym i tym samym przez 333 stron.. Ani też nie mam zamiaru na zamieszczanie w książce jedngo wątku i fabuły :)

No. Także ogólnie. Jest strasznie okropna, zła, brzydka (...) pogoda.
W ogóle to ostatnio zauważyłam że na każdej zbiórce zdarza się jakaś nadzwyczajna rzecz. Np. ... Coś mi odbiło i założyłam kieckę na zbiórkę ( żeby nie było.. nie tylko na potrzeby zdjęcia ^^ )
No...
Zapowiada się tak w ogóle ciekawie... Nocka na Hele... Kilka wolnych dni... Biwak z 7...
Łaaa... biwak z 7 xDD
No. Będzie ciekawie ludzie... :)

Mimo złej pogody ! Uśmiechnijcie się.. Tak jak ja .. Bo w sumie mam jakoś nadzwyczajnie dobry humor...
Bo jednak usmiech to... uśmiech . Poprostu :)

W ogóle to pozdrawiam majstrów ze szkoły. :D
Romeła i Huberta... I Jackowiakowy wpad pod prysznic u dziewczyn ze mną na czele. :D
Ach Romeło. :D
No i innych majstór też pozdrawiam. :)
całą 3, Dżi, Ankena, Jasia, Martynę, Pat, Emi z którą byłam w kinie, Żabcię, Kaśkena .... No i w ogóle wszystkich ludzi :)

Bless. :D :*

PS !
http://www.youtube.com/watch?v=9U_Q6OvJung&feature=related      "Sala samobójców" ! ♥

żyję cicho krwawiąc
krwawię cicho żyjąc
świat zamknięty, rany otwarte
otwary świat, rany zamknięte
 

3 komentarze:

  1. hah. ja mogę napisać fragment. np 333 stronę. albo 3. albo 33. ;)
    to zdjęcie jest tragicznee. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu na wszystkich zdjęciach z biwaku jesteś w mojej bluzie :> ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi że te zdjęcia są z jednego dnia ! Ba ! Nawet z niespełna ... 2 godzin ? :D

    OdpowiedzUsuń