poniedziałek, 11 października 2010

:D

Kilka bardziej aktualnych zdjęć... ;P

O ! I jeszcze jedno kosmiczne zdjęcie z serii "Zrób mi zdjęcie telefonem". Oliwier. ;)


No tutaj to jest całkowity niegar... Ale no.. Co ja poradzę, że moje cud truskawkowo coctailowe włosy uroczo opadają mi na oczy?  No nic... ;D 

A tutaj nieogar numer 2. ;)

Jedno ze zdjęć grzybkowych... Ważne jest to że wogóle mam jakieś zdjęcie... Nie ma to jak spontan. ;D


No i tutaj kolejne grzybkowe zdjęcie. ;D

Następny spontan i następne nienormalne zdjęcie... ;)

Jak w sumie każde z moim udziałem. ;)



Tak poza tym... Zleciał jakoś ten wrzesień i nie mówcie, że nie. Powiem Wam że jeszcze tylko... ( Bez jaj. Nie chce mi sie liczyć ile dni zostało do końca roku ) Noo... Jakiś czas do zakończenia tej odwiecznej naszej kochanki.. Szkoły . ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz