niedziela, 24 października 2010

od czapy.

Następny post o pierdołach. ;D



Jakieś sugestie? :D


No to także... Wygrzebane zdjęcie... Z września...

Pobudka o 5 i pstrykanie zdjęc w piżamie na tarasie do 6.. Generalnie... Wschód. ;P



Hmm... Kamionka ok. godz 5:30. ;D

No a tu wschód Słońca... Godzina dokładnie 5:45... 

Jeden ze spontanów Martyny... ( Musiałam dodać. Wybacz. ;D )

Wakacyjnie. ;)


Błonie. :)



Także ten.

No... Post generalnie składa się z mieszanki zdjęć... Jak dało się zauważyć. ;D

Jakieś 2 tygodnie temu "spała" u mnie Anka... Jak tylko coś wymłodzę to wrzucę nasz 6 odcinkowy serial " Gniazdo Żydów - parodżi " oraz " Śpiewać każdy może - parodżi Helenki i Konia na biegunach" xD 

Ostatnio na YT pojawił też się nasz filmik, który został usunięty na jakiś czas. Liczy sie duma, że w ciągu godz. było już 100 wyświetleń. ;P

Komentujcie... Piszcie jak Wam sie podoba. Jest taka funkcja " anonimowy " dla tych którzy nie mają konta na wujku google. Więc nie ma przeszkód. :)

Pozdro. Bywajcie. ! ;D

poniedziałek, 11 października 2010

:D

Kilka bardziej aktualnych zdjęć... ;P

O ! I jeszcze jedno kosmiczne zdjęcie z serii "Zrób mi zdjęcie telefonem". Oliwier. ;)


No tutaj to jest całkowity niegar... Ale no.. Co ja poradzę, że moje cud truskawkowo coctailowe włosy uroczo opadają mi na oczy?  No nic... ;D 

A tutaj nieogar numer 2. ;)

Jedno ze zdjęć grzybkowych... Ważne jest to że wogóle mam jakieś zdjęcie... Nie ma to jak spontan. ;D


No i tutaj kolejne grzybkowe zdjęcie. ;D

Następny spontan i następne nienormalne zdjęcie... ;)

Jak w sumie każde z moim udziałem. ;)



Tak poza tym... Zleciał jakoś ten wrzesień i nie mówcie, że nie. Powiem Wam że jeszcze tylko... ( Bez jaj. Nie chce mi sie liczyć ile dni zostało do końca roku ) Noo... Jakiś czas do zakończenia tej odwiecznej naszej kochanki.. Szkoły . ;)