piątek, 27 sierpnia 2010

-.-


" Wkurwia mnie wiatr rozpierdalający moją grzywkę! " <- urzekające... :D

Tekst podsumowujący ten jakże znakomity dzień... :)

No a więc... 

-Pozdrawiam ludzi, którzy mijali mnie i Martyne na Parcelkach.

-Pozdrawiam panów, którzy machali mi dzisiaj z traktorów, przyczep czy też innych urządzeń jeżdżacych.

-Pozdrawiam mój rower, który był, jest i będzie uwalony w błocie dopóki go nie wyczyszczę po dzisiejszym dniu. 

-Pozdrawiam psa, który moim słownictwem dzisiaj się do mnie dobierał. ( xD )

-Pozdrawiam Konarzew city.

-Pozdrawiam mieszkańcow Konarzewa.

-Pozdrawiam panią sprzedawczynię, która zarobiła odemnie aż 1,20 zł za tymbarka.

-Pozdrawiam niniejszego tymbarka.

-Pozdrawiam następnego psa, który będąc o połowę mniejszy od mojego rowera i tak się go bał.

-Pozdrawiam parcowników lidla.

-Pozdrawiam bułki za które płaciłam 0.58 , które pozyczyłam od Martyny.

-Pozdrawiam Anię.

-Pozdrawiam Martynę.

-Jeśli nie zostałeś wymieniony. Nie martw się. TY też jesteś pozdrowiony. :)


Niniejszym ogłaszam, że mimo tej okropnej pogody, którą zafundował nam Mario czy też Wojtek, kocham wszystkich miłością bożą... :D

Bywajcie ! xD

2 komentarze:

  1. No miałaś mnie pozdrowić i co :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeer! ; - *******
    Jak coś to ja, Gabi ; - *

    OdpowiedzUsuń